פארטי סטור – שאלות ותשובות

  יום הולדת - יומולדת
שלום אורח,   
מה ברצונך למצוא באתר:
 
שאלות ותשובות קניה מאובטחת צור קשר מי אנחנו דף הבית

  רשימת תפוצה






קטגוריות נבחרות באתר
תמונות אכילות
כלים חד פעמיים
גימיקים לאירועים
שאלות ותשובות
    דף הבית > שאלות ותשובות
דף חדש 1

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

אנו ב - PARTY STORE נוקטים בכל אמצעי האבטחה על מנת לאפשר ללקוחותינו ביטחון מקסימלי ברכישת מוצרים דרך האתר. לפרטים נוספים בנושא קנייה בטוחה באתר PARTY STORE לחץ כאן

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולא דרך האתר?

בהחלט כן. ניתן ליצוא עימנו קשר ב-03-931-1973,
אנו פתוחים ימים ימים א'-ה' בין השעות 20:00- 08:30
נציג שירות יסייע לכם וילווה אתכם בתהליך הרכישה. במידה והתקשרתם אלינו לאחר שעות הפעילות,אתם מוזמנים להשאיר הודעה ונציג PARTY STORE יצור עימכם קשר בהקדם. לשליחת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם נציג טלפוני לחץ כאן info@partystore.co.il

האם יש סכום מינימום להזמנה?

לא, PARTY STORE מציעה לכם מגוון גדול של מוצרים במחירים שונים בהתאם לאופי האירוע ותקציבכם.

האם אוכל לשלם בתשלומים עבור רכישת מתנה באתר?

כן, במידה והנכם מבקשים לחלק את סכום הרכישה לתשלומים עליכם לציין זאת במהלך ההזמנה באתר או לנציג השירות בעת ההזמנה הטלפונית. לידיעתכם, מספר התשלומים משתנה בהתאם לסוג המוצר ולסכום הרכישה.

איך אני יודע/ת שההזמנה שלי דרך האתר התקבלה?

בתהליך ההרשמה והזמנה התבקשתם להכניס את כתובת המייל שלכם לקבלת הודעות. לאחר שהזמנתם את המתנה ומולאו כל הפרטים הרלוונטים, תקבלו הודעה לדואר האלקטרוני שלכם. ההודעה תאשר את קבלת פרטי ההזמנה באתר ונציג PARTY STORE יצור אתכם קשר בהקדם. לתשומת לבכם - כרטיס האשראי שלכם לא יחויב בטרם נציג האתר יצר אתכם קשר.

איך שולחים אליכם תמונה לעוגה אכילה?

ניתן לשלוח תמונה במספר אפשרויות:
1. באמצעות האתר, במסגרת תהליך ההרשמה ניתנת אפשרות להעלאת תמונה דיגיטלית או סרוקה.
2. באמצעות הדואר האלקטרוני ניתן לשלוח תמונה דיגיטלית או סרוקה לכתובת מייל info@partystore.co.il באם אתם שולחים תמונה דיגיטלית (ממצלמה דיגיטלית או תמונה סרוקה), אנא הקפידו שיהיו בפורמטים PG,JPEG,BMP,GIF,PSD. תמונה סרוקה רצוי לסרוק ברזולוציה של DPI 300 ומעלה.
3. באמצעות הדואר – בתיאום מראש עם נציג PARTY STORE תוכלו להעביר לנו באמצעות הדואר תמונה רגילה ואנו נסרוק אותה למענכם, נפיק את המתנה שהזמנתם ונדאג לשלוח אליכם בדואר חוזר את התמונה.
הכתובת למשלוח התמונה: רח' חיים עוזר 13 פתח תקווה.

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?

במידה ואתם מעונינים לקבל חשבונית עבור המתנה שרכשתם באתר PARTY STORE עליכם לציין זאת בתהליך ההזמנה או לנציג השירות הטלפוני של האתר.

מהו זמן האספקה ממועד קבלת ההזמנה?

זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 5 ימי עבודה מיום קבלת אישור מחברת האשראי ובתנאי הימצאות המוצרים במלאי (להלן:" מועדי האספקה"). עם זאת, לקוח המעוניין במשלוח מוקדם יותר יוכל ליצור קשר טלפוני עם PARTY STORE ולבדוק אפשרות כנ"ל. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ערבי/ימי חג ומועדים. יחד עם זאת, PARTY STORE תעשה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה.

אני חייב/ת לקבל את המוצרים שהזמנתי היום, מה עושים?

במקרים של "חירום" וצורך לשליחת ההזמנה באופן דחוף, צרו קשר במהירות האפשרית עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ונשמח לשרת אתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר ונדאג לכם גם אם החלטתם לעשות אירוע ברגע האחרון צלצלו 03-931-1973.

האם המחירים של המוצרים באתר זהים למחירים בחנות האתר?

המחירים שמופיעים באתר ברוב המקרים זהים למחירים בחנות אך לא תמיד. האתר הינו סניף ייחודי ופועל בסביבה שונה(וירטואלית). על כן ייתכנו מבצעים והנחות אשר לא קיימים בחנויות ולהיפך.

 


דף הבית | תקנון | הוסף למועדפים | אתרים מומלצים | תוכנית השותפים